Візитка

Я - жінка і вчитель, в собі це успішно єднаю,
Я донька Полісся – гостинного, щедрого краю.
У ритмі шаленім лунає симфонія дня,
Я вибрала школу,  і вічну дорогу знання.



ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ УЧИТЕЛЯ


КОНДРАТОВЕЦЬ НАТАЛІЇ ОЛЕКСАНДРІВНИ


Освіта:  Вища,  Волинський державний університет ім. Лесі Українки 2006 р.
Спеціальність:   географ, викладач географії. 
Місце роботи:    Рокитнівський професійний ліцей.
                                  Опорний заклад "Рокитнівський ліцей №3"
Посада:  викладач  географії
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої  категорії
Звання: "старший вчитель"
Курси підвищення кваліфікації:  РОІППО, 2009 рік.
                                                                     РОІППО, 2014 рік.
                                                                     РОІППО, 2019 рік.
                                                                     РОІППО, 2020 рік.  (06.04. - 09.04.)
                                                                     РОІППО. 2021 рік. (12.04. - 15.04.)
Львівський навчально-науковий центр професійної освіти. 2021 рік (12.10. - 26.10.)
                                                                    РОІППО. 2022 рік. (17.01. - 20.01.)
Стаж роботи: 18 років
Життєве кредо:         «Для того, хто бажає досягти
                                            чого-небудь, немає труднощів».

Педагогічне кредо:     "Учитись важко, 
                                         а учить ще важче.
                                  Але не мусиш
                                          зупинятись ти.
                                  Як дітям віддаси
                                              усе найкраще,
                                  То й сам сягнеш 
                                                нової висоти."
                                                               М. Сингаївський

 - Недостатньо лише отримувати знання; треба знайти їм застосування.      Недостатньо тільки бажати, треба творити. (Й. Гетте) 

Я як людина і як вчитель прагну зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу.
       Моя робота спрямована на те, щоб кожен учень міг: оволодіти необхідними навичками з предмету, який я викладаю; поповнити знання у сферах, які цікаві йому і розкривають йому нові горизонти пізнання; розвинути свою самосвідомість як самостійної особистості і як члена колективу.


Рецепт учительського щастя
Візьміть чашу терпіння.
Налийте туди повне серце любові.
Вкиньте дві повні пригорщі щедрості.
Хлюпніть туди ж гумору.
Густо посипте добром.
Додайте якомога більше віри.
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.


А Бог дарував мені вчительську долю.
Не ту, що гладенька; не ту, що по полю
Між квітів пахучих стежиною в’ється,
З краплини роси тобі щиро сміється.
Не ту, що байдужа; не ту, що не знає,
Де мрія дитяча по світу блукає…
А ту, що у серці пташиною б’ється
І перед лихом ніколи не гнеться.
Таку, що не спиниш, не скажеш: доволі…
Бо вчитель — це сцена, де є усі ролі.
І кожну не грати, а нею прожити,
І душу дитячу у щастя зліпити,
Любов’ю горіти, на мить не згасати,
Якщо й не вдалося навчити літати.
Весь світ пелюстковий до ніг пригорнути,
Щоб радість відчути — Людиною бути.
У тому вся суть: не для себе прожити,
А когось хоч трішки навчити любити,
Побігти в ромашки по літньому полю…
Спасибі, Господь, за учительську долю.

Немає коментарів:

Дописати коментар